Συχνές Ερωτήσεις

1. Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;

Οι τρόποι οι οποίοι είναι διαθέσιμι για να κάνεις την παραγγελία σου είναι μέσω του e-shop, τηλεφωνικά στο +30 2102440568 και μέσω e-mail στο [email protected] .

2. Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

  • Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα (εφάπαξ χρέωση)
  • Πιστωτική κάρτα (με έως 6 άτοκες δόσεις)
  • Αντικατάβολή - Χρέωση υπηρεσίας 2 €.
  • Τραπεζική κατάθεση

3. Μπορώ να επιστρέψω παραγγελία με τιμολόγιο;

Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης.

Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

Αν όμως το προϊόν που παρέλαβες εμφάνισε βλάβη ή δεν είναι το ίδιο με αυτό στην περιγραφή του προϊόντος στο Z-Ergaleia.gr, τότε μπορείς να το επιστρέψεις πολύ εύκολα στέλνωντας e-mail στο [email protected] ή καλώντας στο +30 2102440568 .

4. Παρέλαβα λάθος προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;

Ναι! Αν το προϊόν που παρέλαβες δεν είναι αυτό που παρήγγειλες, μπορείς να το επιστρέψεις χωρίς καμία επιβάρυνση.

Μέσα σε 14 μέρες από την παράδοση του δέματος, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στέλνωντας e-mail στο [email protected] ή καλώντας στο +30 2102440568 .