1. Με ποιους τρόπους γίνεται η αποστολή των παραγγελιών;

Η αποστολή των παραγγελιών πραγματοποιείται με courier, μεταφορική εταιρεία ή δικό μας φορτηγό ανάλογα το βάρος, τον όγκο και την περιοχή παράδοσης.



2. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το φυσικό κατάστημα του e-shop;

Φυσικά, μπορείς να επιλέξεις κατά την παραγγελία σου, παραλαβή από το κατάστημά μας (Λ. Καραμανλή 113, Αχαρνές, 13672).

Αφού σε ειδοποιήσουμε μπορείς να περάσεις για παραλαβή ΔΕ- ΠΑ 08:00 - 18:00 & ΣΑ 08:00 - 14:00.



3. Με ποιους τρόπους μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Δυνατότητα εξόφλησης της παραγγελία σου έχεις με τους εξής τρόπους:

  • Στο κατάστημά μας με μετρητά ή κάρτα
  • Με αντικαταβολή (έξτρα χρέωση 1,40 €)
  • Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα
  • Με τραπεζικό έμβασμα



4. Θέλω να πληρώσω με δόσεις. Πόσες μπορώ να επιλέξω;

Η δυνατότητα πληρωμής με δόσεις παρέχετε μόνο αν επιλέξεις να πληρώσεις με πιστωτική κάρτα (και όχι με χρεωστική). 

Οι δόσεις που μπορείς να επιλέξεις εξαρτώνται από το τελικό ποσό της παραγγελίας σου.

  • Από 100,00€ έως 199,99€: 2 άτοκες δόσεις
  • Από 200,00€ έως 249,99€: 3 άτοκες δόσεις
  • Από 250,00€ έως 299,99€: 4 άτοκες δόσεις
  • Από 300,00€ και πάνω: 6 άτοκες δόσεις



5. Το ποσό της παραγγελίας μου είναι άνω των 499,99 €. Μπορώ να το εξοφλήσω με αντικαταβολή στην Courier;

Βάση νόμου όλα τα ποσά από 500,00€ και πάνω είναι υποχρεωτικό να διακινούνται μόνο μέσω του τραπεζικού συστήματος. Επομένως αν θέλεις να πληρώσεις με αντικαταβολή στην courier κατά την παραλαβή της παραγγελία σου, μπορείς μόνο με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.



6. Κάθε πότε γίνονται αποστολές παραγγελιών;

Αποστολές πραγματοποιούνται Δευτέρα με Παρασκευή εκτός αργιών.



7.  Έχω κωδικό προσφοράς. Πώς τον καταχωρώ στην παραγγελία μου;

Για να μάθεις πως καταχωρείς κωδικό προσφοράς στην παραγγελία σου πάτα εδώ.



8. Το εργαλείο / αναλώσιμο / εξάρτημα που θέλω δεν είναι καταχωρημένο στο e-shop. Πώς το παραγγέλνω;

Αν θέλεις να παραγγείλεις κάποιο εργαλείο, αναλώσιμο ή εξάρτημα εργαλείου το οποίο δεν έχουμε καταχωρημένο μέσα στο e-shop κάλεσε μας στο 210 2440568 ώστε να καταγράψουμε το αίτημα σου και να ελέγξουμε αν κάποιος από τους προμηθευτές μας το έχει διαθέσιμο.



9.  Πώς ενημερώνομαι για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Για την εξέλιξη της παραγγελία σου ενημερώνεσαι μέσω email αλλά και από τον λογαριασμό σου κάνοντας login.



10. Παρήγγειλα ένα προϊόν που έδειχνε ότι είναι Διαθέσιμο ή Με περιορισμένο απόθεμα και ενημερώθηκα ότι τελικά αναμένεται από την αντιπροσωπεία.

Αυτό πιθανόν να συνέβει λόγω καθυστέρησης ενημέρωσης του αποθέματος από το σύστημα του καταστήματος ή λόγω πώλησης/δέσμευσης του προϊόντος από το φυσικό μας κατάστημα.

Σε κάθε περίπτωση σε ενημερώνουμε συνεχώς για την εξέλιξη της παραγγελίας σου και κάνουμε ότι μπορούμε ώστε το προϊόν να φτάσει στα χέρια σου όσο πιο σύντομα γίνεται.



11. Πώς βλέπω που βρίσκεται το δέμα της παραγγελίας μου;

Κατά την αποστολή της παραγγελίας σου στέλνουμε με email και sms (αν έχεις δώσει κινητό τηλέφωνο) τον κωδικό voucher της courier ή τα στοιχεία της μεταφορικής εταιρίας.



12. Τι γίνεται αν θέλω να επιστρέψω το προϊόν που αγόρασα;

Δυνατότητα επιστροφής μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας σου έχεις βάση νόμου για 15 ημέρες από την παραλαβή της. Τα προϊόντα τα οποία θα επιστρέψεις πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.

Στην περίπτωση της επιστροφής θα χρεωθείς τα μεταφορικά της αποστολής και της επιστροφής.

Για να δόσεις αίτημα επιστροφής κάλεσε μας στο 210 2440568 Δε - Πα 8:00 με 17:00.



13. Τι ισχύει για τα Stock Εργαλεία;

Τα Stock εργαλεία είναι μοντέλα που έχουν καταργηθεί πλέον από τον κατασκευαστή. Επίσης τα συγκεκριμένα εργαλεία είναι αχρησιμοποίητα, μπορεί να είναι εκθεσιακά και δεν δικαιούνται εγγύηση από τον κατασκευαστή λόγω παλαιότητας.



14. Το εργαλείο που αγόρασα χάλασε. Τι πρέπει να κάνω;

Κάλεσε μας στο 210 2440568 για να σε ενημερώσουμε σχετικά με την διαδικασία.



15. Ποια είναι η διαδικασία για την δωρεάν επέκταση εγγύησης του εργαλείου που αγόρασα;

Αν έχεις αγοράσει ηλεκτρικό εργαλείο Stanley, Makita, DeWalt ή Bosch ενδέχεται να δικαιούσαι επέκταση τριετούς εγγύησης. Για μάθεις αν τη δικαιούσαι αλλά και πληροφορίες για την διαδικασία κάλεσε μας στο 210 2440568.

arrow_upward